hey folks!

när jag var hos min pappa sist så bad han mig ta upp en sak här på bloggen.

VARFÖR STÄNGER DEM INTE AV LASTBILARNA?

alltså lastbilarna som står och väntar på och bli påfyllda av grus, snö, asfalt eller dyl.. DEM står alltid igång. har ni märkt det? varför det vet då inte jag. för ibland sitter det inte änns någon i den där satans lastilen. om det kallt ute..a då kanske jag kan fatta. men nu..på sommarn?  det är inte jobbigt oc vrida nyckeln tillbaka. sen finns det ingen lag om tomgången? jag har för mig iaf att man inte få stå sådär hur länge som helst. det är fan inte bra för miljön. de kan tillochmed småbarn förstå. shit..sån jäkla lust och slå in lite vett i fethjärnorna deras.

så, är du lastbils chaffis, STÄNG FFS AV LASTBILEN NÄR DEN STÅR STILLA!!!!! vill du bli hatad eller älskad..det är upp till dig.

mer skit lastbilarna gör finner ni här! ta god tid på er och läs!

detta är någonting som man ser ganska ofta nu fortiden. vad kan det bero på? GODSTRANSPORT suger. därför.


Kommentarer
Postat av: Anna

Det finns faktiskt dem som stänger av sina lastbilar, men det är verkligen inte alla som gör det =/

2010-05-08 @ 17:01:29
URL: http://zparriz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0