Vad gör ni?

Jag är väldigt intresserad av vad ni som läser gör för miljön..ni kanske kan ge mig råd tillochmed om vad jag kan göra?

Ni kanske har någon ide om vad jag ska skriva mer om här på bloggen. Vad vill ni veta mer om? Jag skriver gärna om just det Du vill veta. Jag vet inte allt om miljön och så men jag tar gärna reda på det om ni själva inte orkar.

Skriv gärna till mig om ni ser något fel eller osant i min blogg. Jag kanske har blivit fel informerad?

Tack för att ni läser..det betyder att det finns andra som brinner för samma sak som jag!:) TACK!


This is me!:
En väldigt glad tjej när jag inser att inte bara jag är miljönörd;)


Kommentarer
Postat av: Tobbe

Okejokej. :)

2010-04-18 @ 20:29:13
URL: http://tobbees.com
Postat av: Malin

ja du, jag försöker källsortera litegrann, lite svårt nu när vi bara har två gröna soptunnor, blir bättre när vi väl flyttar oc hdet förhoppnignsvis finns ett miljörum. =)

2010-04-18 @ 21:09:18
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0